Irritation

Elekronik. Tänk att man kan bli så irreterad när det inte fungerar, det skall ju bara funka. Nu är jag irriterad.
Jag stängde på jobbet idag, väldigt trevligt. Nu för tiden när man stänger så springer tiden bara iväg, jag minns när jag började jobba och även för bara några årsedan. Guud...den sista timmen- ensam, var ju det värsta jag visste. Den tog ju aldrig slut.

Nu hinner man knappt räkna kassan, kunder in i det sista. Jag var ändå i god tid idag och "klaffar" allt, är man därifrån senast 10 över. I bästa fall 5 över :) Men mitt i allt, ringde mamma, Bettan och datormusjäveln la av. Jag kunde inte flytta musen för att skriva ut den sista rapporten,som tur va hade jag fått med det viktigaste. Jag blev jävligt irriterad, för allt bara flöt på och så hände det.


Måste bara inflika med en rolig grej- mitt samtal med Bettan:

Bettan: Vi skall äta Thai, vilken är det du brukar ha?

Jag, frånvarande: Jag tror det är 12 eller 13....jag vet inte.

Bettan: Jag kommer inte ihåg vilken det var heller.

Jag,frånvarande: Nähe...jag vet inte det är nog... 13, du vet ju vilken jag brukar äta.

Bettan: Men jag kommer inte ihåg.

Jag, frånvarande,irriterad: BETTAN,MITT I STÄGNING!

Bettan: Jaja, ring upp sen!

Hon visste ju inte att jag var mitt uppe i det, men försöka komma på vilket jävla nummer man har på Thaimaten, när allt bara fuckar. Hahaha jag tycker det är roligt såhär i efterhand.

Nu orkar jag inte skriva mer, jag är inte irriterad längre...trots att musen flippade,trots att datorn hängde sig(nu), mobilen hängde sig, jag fick inte tag i folk, det var varmt i bilen....yadda yadda.


♥Nu skall jag avnjuta kvällen med mina bästa vänner ♥.


Kommentarer
Postat av: maggan

Låter som en vanlig dag i mitt liv. Puss ÄLSKAR DIG I MASSOR.

2011-08-31 @ 20:44:24
Postat av: maggan

2011-08-31 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!