Jag spyr.På riktigt.


Urk...uuurrkkk...äää....ussch.. Så känner jag nu, jag är inte långt ifrån att spy. Anledning?
Direkt efter fotbollen, som jag förövrigt inte är bra på längre..anledning 2...jag har noll kondis, sen blir jag super förvirrad av att "röra" mig på planen. Är jag vänster yttermittfältare så är jag det. Punkt slut. Inte i denna klubb inte, man skall hitta nya positioner, ha snabba fötter och vilja ha boll.

Skall jag vara ärlig, så har jag inte velat ha boll på flera år. Jag blir super nervös och vet inte vad jag skall göra av den, så jag trivs så bra på min lilla kant, jag får en boll, slår upp den till ett inlägg- gör ett litet ryck, lunkar  i tryggt försvar tillbaka till min plats. Min säkerhet.

Jag får jobba på att vilja spela fotboll, för just nu vill jag bara sparka lite på bollen, göra skottövningar och annat sånt som jag kan! Tillbaka till andleningen till rubriken för detta inlägg, efter fotbollen körde jag Daniella till bussen, skyndade mig hem till mor och far, där mina mammavänner stod.

Dags för promenad med barnvagnarna. Michaela och Tristan. Lena och Bella, Olinda och Izabella.  Efter mitt hårda träningspass och ingen middag vaar jag riktigt sugen på godis, så promenaden ledde oss till Coop.
För believe me, det är inte svårt att övertala nyblivna mammor att vi skall gå och handla gotta!

Sagt och gjort, handlade för hela 29:-, proppade i mig. För att göra en lång historia kort- jag åt alldeles för mycket. Och nu mår jag illa.

Nä, nu skall jag hoppa in i duschen, med leriga knän som jag har. Sen skall jag se på Pretty little liars!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!