Välkommen tillbaka?


Hej!

Jag startar upp min blogg igen, det kommer inte blir som förut, då det var en bildblogg. Jag vet inte hur bloggen kommer bli, kanske mer personlig, där jag skriver mer om vad som har hänt i mitt liv, men självklart bilder.. Det finns ingen blogg som är rolig att läsa om det inte är bilder med.

Sen kommer det säkert vara stavfel, men jag orkar inte bry mig så mycket om det längre. Jag är dyslektiker eller bara jävligt dålig på att stava- välj själv.

Jag skall försöka att vara ärlig när jag skriver, fast inte vara för personlig. Just nu mår jag inte bra, det blir bättre. Jag tackar mina vänner & famlij för att jag har er som stöd & det är egentligen sjuk hur påverkad man kan bli,hur det känns som om man skall gå sönder & aldrig överleva men man måste känna att man lever- verkar det som så att man kan uppskatta de bra stunderna.

Nog om denna deppighet som man känner...om man läser det jag skrivit ovan!
Nu sitter jag och väntar på Daniella, vi skall åka och träna fotboll. Har precis börjat igen efter några års uppehåll.
Kungsbacka IF, det får mig verkligen att känna mig välkommen, jag skall få en egen krok + fått en egen låda som jag kan lägga mina grejer i, sen så får vi saft, bananer och godis efter varje träning. Nöff! (Grymt)..hehe..

Jag skall fixa med degsignen när jag har tid eller om det är någon som vill hjälpa mig.
Sen får jag se hur mycket jag kommer att blogga, jag är ingen stor bloggare som får betalt, så detta är inte mitt jobb ;)

Men jag startade mest upp bloggen, så folk kan få följa med i min äventyrresa som jag åker på om 3 veckor!! :)))
Kunde inte få tillbaka exakt samma namn som innan, verkar det som, för den bloggen raderade jag ju :/
Det är bara att lägga till ett snedsträck (/) Johannahome efter blogg.se- Alltså Johannahome.blogg.se/johannahome

Puss & Kläm
Eran käre vän
Johaaannaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!