Aranäs


God morgon i stugan! Sitter här och väntar på spolkillen, jag har stopp i mitt avlopp i badrummet...igen. Fast nu är det säkert över ett årsedan de var här och spolade sist, snart två om jag tänker efter. Då var det så illa sist att de fick byta lite av golvet i hallen, för det hade blivit fuktskadat.

Det jag vill säga med detta inlägget är att jag är väldigt nöjd med Aranäs som hyresvärd. Ringer man dem, så tar det inte lång tid innan fastighetsskötaren ringer och så bestämmer man en tid så är det fixat sen. Annat är det med Ekstad. Bettan och Jens har haft mögel i köket och hon fick väl ringa 3-4 gånger innan någon ens kom och tittade på det innan de tog henne på allvar.

Och det medförde att det hade gått så långt att de fick blåsa ut hela köket. Så onördiga pengar för Ekstad, bara för att dom är dryga. Lilla Aranäs hade kommit direkt och tagit tag i det :)


Sitter här med mitt långa hår och väntar...

 

 


Kommentarer
Postat av: maggan

Bra att du har fixat avloppet, snabba ryck av Aranäs. >Älskar dig puss

2011-09-12 @ 16:28:28
Postat av: maggan

Vilken fin sida du har gjort. Kram

2011-09-13 @ 06:34:08
Postat av: JOhanna

Tack mor, fick underhålla mig med något medens jag satt och vänta ;)



Visst var det snabbt fixat, Aranäs är grymma! :))))

Loove youu 2222

2011-09-13 @ 13:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!