Bra träning. Hem till mys.


Jag är fortfarande röd i ansiket i skrivande stund, luktar inte speciellt gott heller ;) Idag var det fotboll och jag måste säga att hela laget var taggade, det var en grym träning dock tryter min kondition men den får jag jobba upp, de andra tjejerna har ju spelat hela året. Fusk!

Träningen drog över, fick skynda att köra Daniella till bussen, sen skynda hem för att tända alla ljus för myskväll med Micha och Bettan. Dom har fått varsin temugg som de skall ha hos mig. Kärlek. Tandborste nästa steg ;)

Passar på att blogga medens de är här, för annars blir det så sent..måste ju duscha också! Nu ropar tjejerna- Myyysss!!!

Självutlösare, det tackar jag för! Titta deras fina nya koppar.



Kusinerna!



Hahaha han håller snuttefilten i munnen!
Ser jävligt dum ut! hahaha


Just det- Jag vill hälsa till mitt enda fans som kommenterar.
Hej Mor! :)







Kommentarer
Postat av: maggan

Va härligt det ser ut. Älskar dig kul att du har börjat blogga igen. KRAM

2011-09-09 @ 06:49:05
Postat av: Malin

Hej vad kul att du börjat spela fotboll igen;) hur känns det då??



Kram Malin Lundin

2011-09-09 @ 11:26:29
Postat av: michaela

Mysigt vi hade det =)<3<3<3<3

2011-09-09 @ 15:53:22
Postat av: Johanna

Ja det hade vi verkligen!! :))

Det känns bra att spela fotboll, väldigt segt med konditionen men det är härligt att ha en lagsport, jag har saknat det! :)

du skall inte börja Malin? :)



Kram

2011-09-11 @ 00:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!