Christoffer Robin.


Idag har vi vänner firat Christoffer som fyller år imån. (Idag) Jag glömde fråga hur mycket men jag tror det är 29.Det blev snacks och glasstårta, så nu mår jag såklart dåligt igen...för jag proppade i mig som vanligt. Micha fick till och med säga till mig: Men ät inte mer nu då Johanna. Kunde.lixsom.inte.låta.bli.

Sen spelade vi M.I.G, frågesport. Tjejerna mot killarna. Det var lite intressant att se, när det var killarnas tur satt vi tyst och lyssnade på deras tankeverkasamhet, tror ni det var likadant när det var vår tid? Nej,nej..då skulle det pratas bilar och skit.

I morgon är det mer kalas för Christoffer, la Familja. Men nu skall jag sova, för jag vänder på dygnet alldeles för mycket, att ta sig upp på morgonen är en pers, så det är tur att jag är en naturlig skönhet ;)


 

Killarna vann men vi pratar inte om det.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!