Doktor Tand.



Jag får försöka hinna med massa grejer innan jag åker, köpa massa saker, ta sprutor, magmedel etc. Idag var det ett besök hos tandläkaren. Vill ju ha koll på de lilla bissingarna innan man åker iväg för två månader.

Jag är mäkta imponerad, 1 hål bara. Det är bra för att vara mig, dåligt om det hade varit Bettan. Sån skillnad är det på tänder, jag har problem med mina tänder och har i stort sett alltid haft det. Två rotfyllningar har jag hunnit med trots min ringa ålder..så ett hål är jag väldigt nöjd med:)

Allt såg bra ut, jag borstade tänderna bra MEN jag kunde borsta dem lite bättre. Man skall nämligen borsta dem 2 minuter...vaaarje gång. Det gör jag inte ( vem fan orkar göra det!?) men för att hålla koll på fick jag ett eget timglas, som det ger barnen..oj vad motiverad jag blev då! haha så lättköpt!


 

Jag gör som jag blir tillsagd! Jag borde börja göra reklam, ser väldigt fejk ut!:p

 

GoD NaTt. TjEJen meD vItAste LeEnDeT!

 


Kommentarer
Postat av: maggan

Du är för söt. KRAM

2011-09-08 @ 06:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!