Får sluta äta godis


Uurkk... jag får sluta äta godis, nu har jag proppat mig igen, mår så klart illa! Idag har jag farit runt och fixat all gotta inför min maskerad på fredag! Det skall bli så himla roligt, det skall bli kul att se vad alla har klätt ut sig till :)

Nu är Micha och Linnea här och vi ser på Svenska miljonärer, kul att se de hur de rika har det! Nä nu skall jag nog gå och spy efter allt goooodiiis. Micha har fått mobilförbud, för hon sitter bara och spelar Wordfued, så mobilen har jag plockat bort! Nån jävla måtta får det va!

 

Kom på värdens bästa sätt att leka med Tristan med Vincents kattleksak!!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!