Godis


God förmiddag mina undersåtar! Vilket bus väder vi har = MYSväder! haha jag är en sån mystönt. Ni vet dom där dagarna då det är helt mörkt på himmelen och ser allmänt dystert ut, det är dom bästa dagarna. Alltid när jag kommer till jobbet så säger jag: Guud vilket mysväder. Då säger Malin alltid: Haha du är rolig du Johanna, det säger du varje gång det är sånt väder.

Detta kanske inte ordagrant alltid sägs men något liknande. Jag var tvungen att gå ner till tappen för att köpa godis, för jag blev så chokladsugen efter att han pratat med Tessan. Man skall aldrig handla hungrig=sugen. Kunde inte bestämma mig, så det blev en Marabou Non stop, som jag har varit sugen på sen julkänslan föll in. Och den nya Polly Rocks som jag såg på reklamen, den var förövrigt väldigt god. Mättande men god.

Sen när jag kom till kassan och skulle betala så såg jag att det var en andelsspel på Lotto, den sista kvar. Min alltså, så den köpte jag med. Nä nu skall jag mysa till det med te och godis och min serie som jag ser på. Jag börjar verkligen vänja mig med att vara själv, och jag kan säga att jag börjar trivas mer och mer :)

 

 


Kommentarer
Postat av: maggan

Du är underbar älskar dig KRAM

2011-09-13 @ 21:36:16
Postat av: Johanna

Tack söta mor, du behöver inte känna dig tvungen att kommentera varje inlägg :)

Kram kram

2011-09-14 @ 00:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!