Hoho!



Den döda har uppstått! Jag alltså, hihihi lilla jag. Inte har ni väl saknat mig?! Haaa...haaar ni deeeet!!?? Nu släpper vi hur mycket ni saknat mig. Jag har haft min lilla maskerad på fredagen, det var jätte kul! Kul med alla lekar vi hade :) Jag lägger inte upp några bilder för ni har ju den på FB, för alla som läser min blogg har FB...annars hade ni ju inte vetat att jag börjat blogga igen, för det är ju inte så att jag har anonserat på Aftonbladet!? Elleeer haaaar jaaag det!!??

Nej, nu får jag sluta fjanta mig. Även om ni ääälskar att jag är så FjAnTiG! Haha det är svårt att sluta :p Idag har jag och min kära mor slutpackat min backpackerväska! 15 härliga kilo gick det på! Felet är att jag är sne, trodde det var väskan som var sne, så mor åkte och hämtade deras väska..som är i från 70-talet TYP! Ful alltså. Men den var lika sne, så det är jag som är sned. Så Bettan skall försöka hjälpa mig att ställa in den efter min sneda kropp! Sne sne sne sne... känns som det ända jag skriver är sneeee!

Märks tydligt att jag inte slutat fjanta mig som jag försökte. Sen har jag trimmat min snögga katt. Har.nog.aldrig.varit.med.om.katt.till.att.fälla.så.jävla.mycket. Får börja lite sakta, även om han faktiskt ligger och kurrar, min lilla kurrboll!


Mitt liv i vakumförpackning. I alla fall 2 månader av mitt liv:)

 

Katthår till salu, väldigt fin kvalitè!

 

Mitt mästerverk!

 

 


Kommentarer
Postat av: maggan

Lilla vincent blir av med pälsen när vintern nu kommer tur att han är en gossig inne katt. Det var bra att du fick hjälp av Bettan, KRAM

2011-09-19 @ 06:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!