Hola!


Hej hej!
Sitter pa ett internet cafe nu, det finns inget minneskort uttag sa jag kan inte ladda upp ngr bilder.

Men det e jatte fint och varmt har, vi sover i hangmattor utomhus men tak over huvudet saklart. vi ar 21 personer i gruppen, och alla  ar jatte trevligt, fast jag har inte hunnit bekanta mig med alla an, utan jag hanger med svenskarna och ngr danksa killar och den anda schweisaren som ar med.

Vi bor vid hadet men det tog sakert 7 timmar for att komma dit ifran flygplatsen, och de har valdigt daliga vager, sa it was a bumpy ride. :)

Andra dagen hade vi en valkommsfest, dar det var massa sala, dom ar ju underbara har, de hade bjudit massa inhemska, sa det blem mkt dans for alla :) deras inhemska sprit ar jatte billigt, och det har vANAT OSS FOR VISSA ROMER, DE KAN MAN BLI BLINDA AV ;) oj caps... jag skriver bara det som kommer upp... sa det kankse blir lite stavfel o osammanhangande ;p

De forsta adgarna har vi legat pa stranden o solat o badat, akt banana bat. Det som ar sa roligt att vi blir uttittade vart vi an gar. Pa stranden kommer det fram folk o vill att jag skall vara med pa kort med deras familjer. de ar inte vana vid vita manniskor. o sa vill de garna ta pa en :)

Vi har varit pa en liten kakaoplantering, det var mysigt men javlar vad alla sma kryp bits. tittar man ber pa benet sa ser man att det bara ar en blodflack nastan som ett sprutstick, sa har de varit dar och atit av mig. Nej mamma o pappa det e inte farligt! ;)

En trakig grej ar att jag har tappat rosten, HELT. det har satt sig pa stambanden sa jag kan inte prata. For real. Det kommer inte fram ngt, sa det var segt idag pa spanskan, vi skulle gora en sketch o jag fick bara snallt sta dar upp o vara tyst ;) for det blir bara varre, nu har jag ingen rost alls, jag skall leta upp ett apotek nu nar jag e i centrumet.

Sa hoppas jag verkligen att dt skall ga over, for det ar frusterande. Jag har javligt kul, jag skrattar hela tiden. Detta ar det basta jag har gjort i hela mitt liv, aven om jag bara har varit har i 3-4 dar? ingen koll, det finns inga tider eller dagar... sa micha om jag glommer din fodelsedag sa bli inte arg, for vi lever inte efter tiden har.

en annan "rolig" grej ar att vi varje morgon nu nar vi ar pa detta stallet, tar pa oss vara vandra grjer for att forbereda oss pa den stora vandringen, sa kl 5 sa vandrar vi upp for ett brant javla berg o svetten rinner, det e hemsk...och da bar jag inte ens min vaska :p

Far se det som traning!

Jag maste sluta nu, men jag hor av mig nar jag kan vilket inte e ofta for vi kommer vara i skogen o dar finns inget internet!


Ta han dom er alla hemma, jag saknar er inte an!! hehehe

Kommentarer
Postat av: maggan

Hej lilla dockan det låter som ni har det jätte trevligt. Du kommer att bli grym på spanska o att dansa.Angående dina bett så har du cortison salva med dig,så det blir nog inga problem. Du kanske ska slänga på dig ryggsäcken en dag så du får känna hur det känns.Ha det underbart vi saknar dig. Va rädd om dig ( använd handspriten ordentligt)Du är vår lilla docka. Puss o kram

2011-09-27 @ 15:33:28
Postat av: michaela

Låter som om du har sååååå ball =) glad för varje mess <3<3<3 puss min älskade sis

2011-09-29 @ 12:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!