Myskväll med nytt löfte


Hej hej hej hej. Vilket mysigt höstväder som börja komma nu, om man är inomhus! Regnet kunde man väl kunna skippa. Idag har jag varit på fotbollen men det blev ingen träning utan bara snack men imån skall jag dit igen på obligatorisk menalt tänk. Vi skall ha en kvinna som kommer dit och kör mentalträning. Nytt för mig, det skall bli intressant, det sitter gö i hövudet!

Efter fotbollen åkte jag och Daniella hem till mig och hade riktigt mys. Jag älskar att mysa, jag blir upprymd bara jag tänker på allt som är mysigt. Fredagsmys är det bästa jag vet.
Så myyyysssiiiigt! mys mys mys

Nu sitter jag här med mitt nya löfte som vi kom fram till: Att börja vardagssminka mig. Småsak kan tyckas men oerhört jobbigt för mig, jag tror på narturlig skönhet och sminkar mig aldrig till vardags- bara vid festligheter. Inte ofta med andra ord.
Helt ärligt så är jag bara lat och bryr mig faktiskt inte om jag sminkar mig eller ej. För det har inget med utseendet att göra, personlighet gott folk!

MEN nu skall jag sminka mig för min skull, för att jag skall känna mig fin..ydda yadda. Haha hur jävla svårt skall det vara att slänga på lite mascara och lite rouge!

Nä nu skall ni få se hur mysigt vi haft det ikväll :))))

 

Kvällsmat!

 

 


Kommentarer
Postat av: maggan

Mys på hög nivå Kram

2011-09-07 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!