Ont,ont ooont



Ajajaja... min lilla lilla kropp, jag har så ont. Idag har jag slängt upp vandringsväskan, packat den lite extra med böcker för att få ungefärlig vikt, på ryggen. Tagit på mig vandringskängorna som jag fått lånat att Sara. Gett mig ut i skogen på Of road med mamma. Kunde lika gärna passa på att plocka svamp när jag skulle gå in grejerna. Fick ingen :( haha vadå fick ingen.. hittade ingen menade jag.

Ända problemet var att packningen var så fruktansvärt felfördelad på ryggen, all tyngd låg på vänstersidan. Även om det känns som om jag skall gå sönder, så är jag glad att jag provgick i 1,5h. Nu vet jag hur viktigt det är att packa rätt eller fördela skiten rätt :p

Det är lite roligt med min resa, jag skall vara borta i två månader och det är en äventyrresa (jag skriver mer om den när jag får mitt reseprogram, för jag vet inte heller exakt vad jag skall göra) Jag skall ha backpacker väska, där jag skall få plats med alla mina grejer för två månader och då är det inte bara kläder, utan campinggrejer, sovsäck,liggunderlag etc.

Det jag ville komma till är att jag har med mig i klädväg är:

6 linnen
4 shorts
1 kjol
2 leggings
3 klänningar
1 långarmad tröja
1 tjocktröja
Sen annat krafs, trosor,rengstsäll etc.

Så dessa klädkombinationer skall jag matcha i 2 månader! Det som är skönt att det är lika för alla, jag kommer komma hem som femenist, med hår hunder armarna och fett hår...med svettlukt som ny parfym...för hör här: Vi.har.möjlighet.till.tvättmaskin.1-2.gånger.på.hela.resan. thithithithiiiiiii..

Nej då, jag får bli en naturnisse och använda naturensmedel till att tvätta.
Peace, love and understanding.



Det är ett under att jag kan blogga för hade Vincent fått bestämma hade han legat på hela datorn för att få uppmärksamhet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!