Rumpnerv.


Kan.knappt.gå. Aj.Aj.Aj Idag på träningen sträckte jag rumpnerven. Känner mig helt handikappad, när jag gör det så tänker jag alltid på Linnea, hur hon har det. Stackare... då tycker jag extra synd om henne ♥ Man har det väldigt bra ändå!

Jag har varit hemma ifrån jobbet idag för igår fick jag åka akut hem, för jag spydde nästan rakt upp och ner, fick hålla igen. Blev akut matförgiftad eller något, men jag spydde aldrig när jag kom hem, utan var bara dålig den andra vägen..if you know what i mean.

Idag har jag inte varit lika dålig i lilla magen. Men det var skönt att vara hemma och vila upp mig. Är rätt trött i huvudet av alla tankar men det behöver vi inte tänka på mer! Snart åker jag ju, 11 dar. Underbart!

Efter fotbollen blev det hem till Micha på Thaimat. Äta bör man-annars döör man.


Fick ha vetekudde på lilla rumpen..lite bättre blev det,
men det går ju över när man tar bort den, kudden alltså..inte värken.
Ser på bilden att det är lite svart, det är mina svarta trosor och inte min rövspringa...eller? ;)

 

Tristan utnyttjande sin skadade moster och passade
på att suga lite här och där i mitt ansikte!

 

 



Kommentarer
Postat av: maggan

Skönt att du mår bättre. KRAM

2011-09-14 @ 08:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!